livetgenommig.blogg.se

En personlig dagbok om de tunga dagarna

2014.02.04

Kategori: Allmänt

Jag förstår inte, helt ärligt så är det en stor fövirring för mig. Men jag vet inte, kanske spelar det ingen roll, kanske så gör de det. Vilke som så vet jag varken ut eller in och har inget svar på frågan hur mycket man än vrider och tvistar runt den. 

Trotts att solen står och strålar med stolthet på en klarblå aprilhimmel så tvingar sig frosten och kylan sig på och det blir kallt ända in till benen. Hungrig är jag också, men är för trött för att äta. Sjukdom är ännu en sak som har infunnit sig i min kropp, är hängig och vill ständigt sova, men det kan jag inte. Det finns för mycket press på mig att göra annat. Men det finns inte heller en lösning på problemet, jag vill ha med alla färger på tavlan helt enkelt och vissa är såna färger som tvingas dit, som måste vara där. Skolan, familjen, vännerna, killen och två jobb. Klart att alla delarna tar sin tid, tid jag gärna ger och skulle ge mer av, men ibland räcker inte hela jag till. 

Jag hoppas att allt går fort nu, att det snart kan bli ledigt. Ska aldrig lämna sängen eller ställa klockan igen, ska bara sova. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: