livetgenommig.blogg.se

En personlig dagbok om de tunga dagarna

Inget egentligen

Kategori: Allmänt

Ligger i sängen och har svårt att andas, är inte ledsen eller något, har bara så ont i ryggen att andetagen blir korta och tvingade. 
Man kan säga att den här helgen har haft sina upp och ner gångar rätt så tydligt:
 
- Har ont i hela kroppen
- Älsklingen svarar inte på Facebook
- och kan inte messa han eller någon anna för min mobil är sönder..
+ Var ute och drack och firade min födelsedag
- Är pank efter supandet
+ Få nya kompisar på kickoffen
+ Vädret är härligt igen
 
Så ja man får väll ta de minustecknerna som blir för att uppskattade de få plusen som iblans dyker upp. 
Har dock inte kännt mig riktigt nere på länge just nu, det händer för mycket för att jag ska ha tid att känna efter för hur jag känner för allt. Man blir ner puttad i läxor av skolan och när man kommer hem är man för trött för att göra något annat än att baka in sig i sängen. Sorligt, men så är det. 
Köpte cigg idag också för första gången efter jag fyllt 18 och tänkte stolt visa upp mitt leg, men det ville dom inte ens se, så mitt leg blev liggandes orörd i plånboken. Ville nästan trycka upp leget i ansiktet på han i kassan ändå, bara för att. 
Men kompenserade det med att dricka en cider ute på Stockholms välfyllda gator med min nyfunna vän Johanna från Lidingö. 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: